Dijital İçerik ve SEO
Dijital içerik, web sitelerinde yayınlanan yazılar, görseller, videolar ve diğer medya biçimlerini ifade eder. Bu içeriği SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ile uyumlu hale getirmek, web
SEO kısaca Search Engine Optimization yani arama motoru optimizasyonu kelimelerinin baş harflerinin kısaltmasıdır.
SEO; amaç olarak sektörünüz ya da konunuz (bir blog yazarı da olabilirsiniz) her ne olursa olsun Google sonuçlarında daha görünür olmak, web sitenize daha yüksek trafik çekmek ve satışlarınızı artırmaktır diyebiliriz. Başka arama motorları olsa da öncelikli hedefimiz hep Google algoritması, çünkü konunun açık ara birincisi Google ve onun belirlediği ölçülerdir. Diğer arama motorları içinde bu ölçüler yol gösterici ve geçerlidir diyebiliriz.
Sitenizin daha yüksek bir trafik yoğunluğunda olması, işinizin daha görünür olması ve doğal olarak da satışlarınızın bundan olumlu etkilenmesidir.
SEO konusuna yeni başlıyorsanız biraz kaybetmiş olduğunuzu düşünüyor olabilirsiniz. Hiç bir şey için geç değildir.
SEO konusuyla ilgili olan aşağıdaki diğer yazılara göz atarak daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
Dijital içerik, web sitelerinde yayınlanan yazılar, görseller, videolar ve diğer medya biçimlerini ifade eder. Bu içeriği SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ile uyumlu hale getirmek, web
Makale yazıyorsanız, yayınlamadan önce içeriğinizin bu maddeleri kapsadığından emin olursanız gerçekten kaliteli içerik diyebilirsiniz. SEO için en önemli şeyin içerik olduğunu artık biliyor olmalısınız. Öğrendiğimiz
Yüksek kaliteli içerik nedir? Yüksek kaliteli içerik nasıl oluşturulur? Makalelerinizin başarıya ulaştırması için neler yapmanız gerekiyor? İçerik kalitesinin SEO’ yu nasıl etkilediğini, nasıl ölçüldüğünü, kalitenin
Bir web sitesinin site içi teknik sorunlardan tutun da site dışı SEO’ ya kadar; Google arama sıralamasında düşmesinin bir çok nedeni vardır. Buradaki listeyi kullanarak
SEO, HTTPS, PBN, KPI. Bu terimler SEO uzmanlarının her gün kullandığı sektörel terimlerdir. Konuya pek merakınız yoksa, küçük bir işletme sahibi ya da sektörde yenisiyseniz
Google 23.06.2021 tarihi itibariyle spam algılama ile ilgili bir algoritma güncellemesi yapacağını daha önceden duyurmuştu. Google’ dan Dany Sullivan, arama sonuçlarında spam tespitine yönelik bir